مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-05سياسي

تعیین کارگروه ویژه برای اجرای قانون جوانی جمعیت در برنامه هفتم


رییس مجمع نمایندگان مازندران گفت: کارگروه ویژه ای برای اجرای قانون جوانی جمعیت در برنامه هفتم توسعه درنظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع کمیسیون مشترک بر اساس اصل قانون اساسی شکل گرفته و در آن به صورت آزمایش این قانون به مدت 5 سال اجرا می شود.

وی گفت: اگر در حین اجرای کار شاهد نواقص و بروز مشکلاتی باشیم نسبت به رفع آن اقدام می شود تا اهداف مندرج در قانون محقق شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه استان مازندران و آمارهای ازدواج و و طلاق وضعیت خوبی ندارد گفت دستگاه های متولی امر باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند و ما نیز در مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه یک سال از اجرای قانون جوانی جمعیت می گذرد تصریح کرد: متأسفانه به دلیل افزایش سن ازدواج در حوزه باروری مشکلات زیادی داریم دانشگاه موظف مراکز درمان ناباروری در سطوح مختلف راه اندازی کنند و خوشبختانه در استان مازندران گام هایی در این زمینه برداشته شده است.

وی با بیان اینکه کمیته ویژه و خاصی را در برنامه هفتم توسعه برای قانون جوانی جمعیت در نظر گرفتیم اظهار داشت در برنامه هفتم برای بار اول کار ویژه ای به برنامه ریزی درباره قانون جوانی جمعیت خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین کارگروه ویژه برای اجرای قانون جوانی جمعیت در برنامه هفتم

تعیین کارگروه ویژه برای اجرای قانون جوانی جمعیت در برنامه هفتم