مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-24سياسي

استقبال از سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث پردیس سینمایی اسدآباد


سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: از سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث پردیس سینمایی اسدآباد به منظور همکاری با شهرداری حمایت و استقبال می کنیم.

- ایسنا/همدان سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: از سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث پردیس سینمایی اسدآباد به منظور همکاری با شهرداری حمایت و استقبال می کنیم.

حمیدرضا مرادی ضمیر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه سال پیش تفاهم نامه پروژه سینمایی امید این شهرستان مابین اداره کل ارشاد و شهرداری اسدآباد منعقد شد و در سوم خرداد سال گذشته با مرتفع شدن مشکل جانمایی زمین طرح فوق در محل فرمانداری سابق کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه نبود سینما در این شهرستان یکی از مشکلات و مطالبات فرهنگی مهم مردم به شمار می رود، تصریح کرد: قرار بود پروژه فوق با بیش از 800 مترمربع زیربنا در سه فاز با ظرفیت 400 نفر در محل فرمانداری سابق شهرستان احداث شود که متأسفانه هنوز با گذشت بیش از یک سال عملیات اجرایی آن محقق نشده است.

مرادی ضمیر مطرح کرد: قرار بود برای آغاز احداث این پروژه وزارت ارشاد یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به شهرداری پرداخت کند که هنوز این اعتبار پرداخت نشده و شرط وزارت ارشاد برای پرداخت در ابتدای امر تخریب ساختمان سابق است این در حالیست که این اعتبار تنها برای تخریب بنای سابق کفایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث پردیس سینمایی اسدآباد

استقبال از سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث پردیس سینمایی اسدآباد