مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-12سياسي

رسانه ها پیگیری منافع مردم را در صدر برنامه های خود قرار دهند


استاندار قزوین با بیان اینکه رسانه ها پیگیری منافع مردم را در صدر برنامه های خود قرار دهند، گفت: معرفی هرچه بیشتر قزوین کارویژه مشترک مجموعه اجرایی استان و رسانه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های استان قزوین اظهار داشت: مجموعه رسانه ای استان قزوین نسبت به آن چیزی که انتظار جامعه از یک مجموعه مؤثر در حوزه اطلاع رسانی و شکل دهی افکار عمومی و اجتماعی است، تلاش زیادی می کنند که این مهم شایسته تقدیر است.

وی افزود: هرچند آن چیزی که حاصل می شود متناسب با حمایت ها است و اگر شرایط مهیاتر و حمایت بیشتر شود شکوفایی بیشتری را شاهد خواهیم بود ولی نمی توان این تلاش ها را نادیده گرفت.

اعلایی ضمن تشکر از تمامی فعالان بخش خصوصی و مدیران دولتی که از رسانه در ایام اخیر حمایت کرده اند، گفت: تمامی رسانه ها به ویژه رسانه هایی که در بازدیدهای صنعتی همراهی می کنند شاهد هستند که همیشه سفارش حمایت از رسانه ها را کرده ام و اعتقاد دارم کمک و همراهی بخش خصوصی با مجموعه های رسانه ای سرمایه گذاری و توجه به یک رسالت اجتماعی است.

استاندار قزوین با بیان اینکه رسانه ها باید نسبت به اثرگذاری حساسیت داشته باشند، اضافه کرد: آن چیزی که می توان انتظار داشت رسانه ها در فعالیت های خود آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها پیگیری منافع مردم را در صدر برنامه های خود قرار دهند

رسانه ها پیگیری منافع مردم را در صدر برنامه های خود قرار دهند