مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-09سياسي

ایجاد پنل تخصصی اردبیل در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از رایزنی برای ایجاد پنل تخصصی استان اردبیل در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری تهران خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از رایزنی برای ایجاد پنل تخصصی استان اردبیل در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری تهران خبر داد.

حسن محمدی ادیب 18 تیر در دومین جلسه هماهنگی برای حضور در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری تهران، گفت: همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تهران در حوزه گردشگری فرصت ویژه ای است که می توانیم پتانسیل های موجود در سراسر استان را در این همایش به سرمایه گذاران ارائه کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: در حال رایزنی و مکاتبه با وزارتخانه هستیم تا به مناسبت رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، استان اردبیل در این همایش پنل تخصصی داشته باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به برگزاری موفق برنامه های مختلف در قالب رویداد اردبیل 2023، فضا برای حضور ویژه در این همایش سرمایه گذاری آماده است و باید با تولید محتوای مناسب بتوانیم فرصت های سرمایه گذاری استان را به بهترین نحو ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پنل تخصصی اردبیل در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری

ایجاد پنل تخصصی اردبیل در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری