مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12سياسي

سیستان و بلوچستان در زمینه عفاف و حجاب معدل خوبی دارد


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معدل استان به لحاظ حجاب معدل خوبی است و به اندازه ای است که می توانیم با اندکی همت دیگر ادعا کنیم سیستان و بلوچستان پایتخت عفاف و حجاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در همایش عفاف و حجاب و تجلیل از خواهران محجبه ادارات کل استان که در سینما هلال زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص حجاب و عفاف مشکل گفتمانی نداریم و در بحث احادیث و روایات و گفتمان مقام معظم رهبری نکات خوبی مطرح شده است.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: معدل استان به لحاظ حجاب معدل خوبی است و به اندازه ای است که می توانیم با اندکی همت دیگر ادعا کنیم سیستان و بلوچستان پایتخت عفاف و حجاب است.

این مسئول ادامه داد: به غیر از یک یا دو شهرستانها در شهرستانهای دیگر گزارش خاصی از بی حجابی نداریم، در حوزه تبیین فرهنگ عفاف و حجاب باید مقداری در رسانه ها و فضای مجازی ضریب بدهیم.

وی گفت: حجاب در تراز انقلاب اسلامی باید ظهور و نمودش در دستگاه های اجرایی بیش از گذشته باشد، حتما باید ما مدیران و کارکنان میدانی تر عمل کرده و این پرچم و نماد افتخار زن مسلمان ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان در زمینه عفاف و حجاب معدل خوبی دارد

سیستان و بلوچستان در زمینه عفاف و حجاب معدل خوبی دارد