مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-02حوادث

جوان 30 ساله در سد عباس آباد فرنق خمین غرق شد


مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: جوان 30 ساله در سد عباس آباد روستای فرنق از توابع شهرستان خمین غرق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید صفری اظهار داشت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه شنبه اهالی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین مبنی بر غرق شدن فردی در سد عباس آباد روستای فرنق، تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی در سریع ترین زمان از ایستگاه مرکزی با تجهیزات غریق نجات خود را به محل وقوع حادثه رساندند.

وی افزود: برخلاف تلاش چندین ساعته غواصان هیچ گونه موردی مشاهده نشد و دوباره با هماهنگی درون سازمانی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، تیمی با تجربه و تخصصی با تجهیزات غریق نجات از غواصان خود را به محل حادثه رسانند.

صفری اظهار کرد: با تلاش های 16 ساعته تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک و خمین پیکر بی جان جوان 30 ساله از داخل سد به بیرون منتقل شد.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین تاکید کرد: شهروندان با توجه به گرم شدن هوا از شنا کردن در سدها و رودخانه ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان 30 ساله در سد عباس آباد فرنق خمین غرق شد

جوان 30 ساله در سد عباس آباد فرنق خمین غرق شد