مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 02:002023-07-12اقتصادي

سرزمین فرصت ها؛ میزبان بزرگ ترین جمعیت در سن کار جهان


آفریقا سرمایه انسانی و منابع طبیعی برای تسریع بهره وری و تجسم مجدد رشد اقتصادی دارد که بیش از هر زمان دیگری برای رفاه جهان حیاتی است.

- آفریقا سرمایه انسانی و منابع طبیعی برای تسریع بهره وری و تجسم مجدد رشد اقتصادی دارد که بیش از هر زمان دیگری برای رفاه جهان حیاتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آفریقا، خانه جوان ترین و سریع ترین جمعیت جهان، شهرهای در حال رشد و نوآوری های مهم است.

با توجه به اینکه انتظار می رود جمعیت آن تا سال 2050 تقریباً دو برابر شود و به 2.

5 میلیارد نفر برسد، این قاره فرصت های بی شماری را برای رشد قوی و فراگیر ارائه می دهد که از منابع طبیعی غنی و پتانسیل انسانی فراوان خود برای افزایش رفاه نه تنها در آفریقا بلکه در سراسر جهان استفاده می کند.

این نقاط قوت و دارایی فرصتی را برای این قاره فراهم می کند تا بهره وری خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و رکود اقتصادی که از سال 2010 تا 2019 متحمل شده بود را معکوس کند.

امروزه 60 درصد از جمعیت آفریقا در فقر زندگی می کنند که نتیجه رشد درآمد سرانه است که در چند دهه گذشته به طور متوسط تنها 1.

1 درصد در سال بوده است.

طبق گزارش مکنزی، تحقیقات جدید نشان می دهد که رشد و توسعه فراوان هنوز در آفریقا امکان پذیر است و بیش از هر زمان دیگری برای رفاه جهان حیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرزمین فرصت ها؛ میزبان بزرگ ترین جمعیت در سن کار جهان

سرزمین فرصت ها؛ میزبان بزرگ ترین جمعیت در سن کار جهان