مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-19اقتصادي

استفاده از آب شرب برای آبیاری مزارع و باغات کشاورزی


مشاهده شده که از آب شرب برای آبیاری مزارع و باغات کشاورزی و یا موارد غیرضروری مثل کارواش استفاده می شود که این کار به شبکه آب فشار وارد کرده و در برخی مناطق سبب افت فشار و ایجاد مشکل برای مشترکین می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل آبفا لرستان گفت: مشاهده شده که از آب شرب برای آبیاری مزارع و باغات کشاورزی و یا موارد غیرضروری مثل کارواش استفاده می شود که این کار به شبکه آب فشار وارد کرده و در برخی مناطق سبب افت فشار و ایجاد مشکل برای مشترکین می شود.

یاسر اکبریان امروز 28 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تقدیر از مشترکین کم مصرف و خوش حساب در استان بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب لرستان در راستای ترغیب مردم به مصرف بهینه آب و پرداخت به موقع قبوض آب بها، بسته های تشویقی و برنامه هایی در نظر گرفته است.

وی افزود: براساس این برنامه، خانواده هایی که در یک بازه زمانی 45 روزه حدود 20 مترمکعب آب شرب مصرف کنند در سطح الگوی مصرف استاندارد قرار می گیرند و مشمول بسته های تشویقی خواهند شد؛ همچنین خانواده هایی که قبض های خود را به موقع پرداخت کنند در بازه های زمانی 2 ماهه شناسایی و مورد تشویق قرار می گیرند و پاداش و هدایایی به آنها اختصاص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از آب شرب برای آبیاری مزارع و باغات کشاورزی

استفاده از آب شرب برای آبیاری مزارع و باغات کشاورزی