مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-06سياسي

وجود اولین صنعت شهرنشینی ناحیه خزری در گوهرتپه بهشهر


فرماندار بهشهر به قدمت 14 هزار ساله گوهرتپه اشاره گرد و گفت: اولین صنعت شهرنشینی ناحیه خزری در این منطقه وجود داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر میرزایی شامگاه پنجشنبه در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان، گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی اهداف برنامه ای پیگیری و به چشم انداز هدف این شهرستان برسیم.

وی ادامه داد: تمام امور حوزه گردشگری به دلیل جایگاه شهرستان بهشهر در سطح استان که در تمام زمینه ها ظرفیت فراوان دارد را مورد پیگیری قرار می دهیم.

میرزایی با اشاره به اینکه 3 حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با توجه به ظرفیت های شهرستان به صورت برنامه چشم انداز در دستور کار قرار گیرد، افزود: با توجه به ظرفیت های بسیار در بهشهر باید مجموعه فرمانداری در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهایت همکاری را با این اداره کل داشته باشد.

فرماندار بهشهر با اشاره به قدمت بیش از 14 هزار سال، اواخر پارینه سنگی و اوایل نوسنگی، افزود: اولین صنعت شهرنشینی ناحیه خزری در گوهرتپه و در غارنشینی درغار هوتو و کمربند داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود اولین صنعت شهرنشینی ناحیه خزری در گوهرتپه بهشهر

وجود اولین صنعت شهرنشینی ناحیه خزری در گوهرتپه بهشهر