مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 20:052023-07-20سياسي

دیدار با خانواده شهیدمحمد اصغری در ویژه برنامه سلاله ها


مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در پنجمین ویژه برنامه سلاله ها در منزل شهیدمحمدحسن اصغری با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز و در پنجمین ویژه برنامه سلاله ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان به همراه نمایندگانی از بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و استانداری در منزل شهیدمحمدحسن اصغری با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کردند.

دختر شهید اصغری در این دیدار با بیان اینکه پدر من فرمانده گروهان غواصی بود و در عملیات های زیادی شرکت داشت، گفت: هنگام شهادت پدرم سه ساله و خواهرم یک و نیم ساله بود به همین دلیل هیچ خاطره ای از پدر نداریم.

وی گفت: درست است پدرمان را ندیده ایم ولی مادر همیشه از ایشان برایمان صحبت می کرد، حضور او را همیشه در کنار خود احساس می کنیم، حتی وقتی به مشکل برمی خوریم از ایشان کمک می خواهیم زیرا او را حاضر و ناظر در زندگی خود می دانیم.

هادی اصغری، برادر شهید نیز با بیان اینکه محمدحسن فردی بود آرام و صبور گفت: او در سن 16 سالگی از همان اوایل جنگ به جبهه رفت و 24 سالگی در حالی که فرمانده بود به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با خانواده شهیدمحمد اصغری در ویژه برنامه سلاله ها

دیدار با خانواده شهیدمحمد اصغری در ویژه برنامه سلاله ها