مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-18اجتماعي

شناسایی 42 نقطه آسیب پذیر در برابر سیل در کاشان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 42 نقطه آسیب پذیر در برابر سیل در شهرستان کاشان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر منصور شیشه فروش ظهر یکشنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سیل یکی از مخاطرات طبیعی است که در صورت وقوع می تواند خطرات جدی برای مردم داشته باشد، اظهار داشت: در برخی از زمان ها در مناطق خشک و نیمه خشک سیل های ناگهانی را شاهد هستیم که صدمات فراوانی به طبیعت و مردم میزند.

وی با بیان اینکه باید در مقابله با هرگونه مخاطره همانند سیل اقدامات پیشگیرانه انجام شود، ابراز داشت: در شهرستان کاشان 42 نقطه آسیب پذیر در برابر سیل شناسایی شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به لزوم بکارگیری طرح های آبخیزداری تصریح کرد: خوشبختانه قرارگاه جهادی آبخیزداری توسط اداره منابع طبیعی در شهرستان کاشان ایجاد شده است.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی بین دستگاه های مختلف گفت: طی سال های اخیر در برخی از نقاط شهرستان کاشان سیل های رخ داده است که باید ریشه یابی شود.

شیشه فروش یکی از مهمترین اقدامات لازم برای وقوع هرگونه پیشامد ناگوار در مخاطره سیل را لایروبی رودخانه ها دانست و افزود: این موضوع باعث می شود تا در صورت وقوع سیل مناطق مسکونی کمترین آسیب را متحمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 42 نقطه آسیب پذیر در برابر سیل در کاشان

شناسایی 42 نقطه آسیب پذیر در برابر سیل در کاشان