مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-08اقتصادي

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در آستانه اشرفیه


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: ایجاد این بازارچه می تواند نقطه عطفی برای توسعه اقتصادی استان باشد.

- ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: گیلان به سرزمین رویدادهای فرهنگی هنری و هنری معروف است و این مهم به رونق صنعت گردشگری کمک شایان می کند.

وی از راه اندازی بازارچه صنایع دستی در آستانه اشرفیه خبر داد و افزود: در این خصوص مذاکراتی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان انجام و مقرر شده ساختمان سیلو جهاد در اختیار هنرمندان قرار گیرد و پس از مرمت و تعمیر نسبت به ایجاد نمایشگاه اقدام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با تاکید بر لزوم ایجاد بازارچه های دائمی صنایع دستی در نقاط مختلف استان، بیان کرد: در خصوص ایجاد نمایشگاه مقرر شد تفاهم نامه ای فی مابین دستگاه های میراث فرهنگی، سازمان جهاد کشاورزی و امور روستایی منعقد شود تا در روند برپایی این نمایشگاه تسهیل شود.

جهانی با اشاره قابلیت های هنرهای دستی گیلان، اضافه کرد: تولیدات صنایع دستی استان گیلان با ویژگی های منحصر به فرد خود ظرفیت لازم برای اشتغال زایی، رونق اقتصادی و صادرات دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در آستانه اشرفیه

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در آستانه اشرفیه