مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-16اقتصادي

بودجه استان بوشهر در سال 1401 چقدر بود؟


رییس برنامه و بودجه استان بوشهر بودجه اختصاص یافته به پروژه های عمرانی و شهرداری ها در سال 1401 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محسن پاپری زارعی رییس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 1401 مجموع اعتبارات عمرانی که به استان ابلاغ شد، دو هزار و 202 میلیارد تومان بوده که از این مقدار یک هزار و 851 میلیارد تومان معادل 84 درصد به استان تخصیص داده شد و استان بوشهر از این لحاظ مقام اول را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این اعتبارات بین پروژه های عمرانی استان توزیع شد و تمامی پروژه ها که از سال های گذشته دچار رکود بودند را فعال کرد.

پاپری زارعی گفت: دو هزار و 734 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها تزریق شد که سرجمع ردیف های ملی ابلاغی به استان دو هزار و 800 میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: یک هزار و 400 میلیارد تومان از سفر نخست ریاست جمهوری به استان تزریق اعتبار شده که در مجموع بالغ بر هشت هزار میلیارد تومان اعتبار به صورت نقد به پروژه های استانی عمران تخصیص داده شد؛ در حال حاضر تمام پروژه های عمرانی استان از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه فعال است و استان بوشهر به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه استان بوشهر در سال 1401 چقدر بود؟

بودجه استان بوشهر در سال 1401 چقدر بود؟