مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-01بين الملل

نتانیاهو: جلوی فتنه باراک و دوستانش را بگیرید!


نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دستگاه های مسئول این رژیم خواست تا جلوی تحرکات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و متحدانش علیه کابینه وی را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات ایهود باراک نخست وزیر اسبق و یاییر گولان عضو سابق کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آنها در موضوع لایحه تغییرات قضایی بر می گردد.

گاردین، بررسی تمام اظهارات باراک و گولان در روزهای اخیر را در دستور کار پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد و افزود: این دو فعال سیاسی از احزاب میانه و چپ اسراییل، متهم به ایجاد فتنه هستند که می تواند بیش از پنج سال زندان برای آنها در پی داشته باشد.

این روزنامه چاپ لندن نوشت: یک گروه کاری پلیس اسراییل که توسط ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی (رژیم صهیونیستی) در ماه فوریه برای رسیدگی به تحریک علیه اسراییل در شبکه های اجتماعی تشکیل شد، مسئول رسیدگی به پرونده باراک و گولان است.

گاردین همچنین از شکایت حزب لیکود از ران هولدای شهردار تل آویو به خاطر اظهاراتش در خصوص لایحه تغییرات قضایی خبر داد و نوشت: این شکایت هم در چارچوب تحریک علیه اسراییل در شبکه های اجتماعی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: جلوی فتنه باراک و دوستانش را بگیرید!

نتانیاهو: جلوی فتنه باراک و دوستانش را بگیرید!