مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-15سياسي

همکاری وزارت دفاع و جهاد کشاورزی در 40 حوزه/فرصت شهرستان بهار برای کشت فراسرزمینی


معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: در حال حاضر وزارت دفاع و وزارت جهادکشاورزی در 40 حوزه با یکدیگر دارای فعالیت هستند که کشت فراسرزمینی و صادرات شهرستان بهار هم می تواند جزو این همکاری ها بوده و از این فرصت ارزشمند استفاده کرد.

- ایسنا/همدان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: در حال حاضر وزارت دفاع و وزارت جهادکشاورزی در 40 حوزه با یکدیگر دارای فعالیت هستند که کشت فراسرزمینی و صادرات شهرستان بهار هم می تواند جزو این همکاری ها بوده و از این فرصت ارزشمند استفاده کرد.

سردار رضا طلایی نیک شنبه 24 تیرماه در جلسه بررسی کشت فراسرزمینی شهرستان بهار با حمایت وزارت دفاع و سازمان اتکا کشور که در این شهرستان با حضور برخی مدیران استانی و مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بهار به واسطه قدمت بالای کشاورزی و دارا بودن کشاورزان حرفه ای، توانمند و با تجربه کاری بالا که در سطح ملی و استانی دارد، در بحث کشت فراسرزمینی به عنوان منطقه پایلوت و نمونه می تواند ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه توانمندی کشاورزان شهرستان بهار موجب شده بیش از ظرفیت شهرستان، حضور کشاورزان این منطقه را در سایر استان ها ببینیم، گفت: در حال حاضر محدودیت آب و زمین کشاورزی و بیشتر بودن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری وزارت دفاع و جهاد کشاورزی در 40 حوزه/فرصت شهرستان بهار برای کشت فراسرزمینی

همکاری وزارت دفاع و جهاد کشاورزی در 40 حوزه/فرصت شهرستان بهار برای کشت فراسرزمینی