مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:302023-06-25سياسي

شهدا هویت و اصالت ملت ایران هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: شهدا به معنای واقعی هویت و مظهر اصالت ملت ایران در تاریخ این مرز و بوم هستند.

- داور نوری در حاشیه اجلاسیه شهدای کارمند اردبیل در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: شهدای عزیز این مرز و بوم که منظومه ای عظیم از عزت، شرافت، از جان گذشتگی و حریت را با خود به همراه داشتند در حقیقت شناسنامه با عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند که هیچ وقت اصالت و هویت آنها خدشه ای بر نمی دارد.

وی تصریح کرد: در سایه جانفشانی شهدا بود که امروز در اوج عزت و امنیت ایران اسلامی به مسیر بالنده خود ادامه می دهد و قطعاً در ادامه این مسیر نیز به مجاهدت ها و جانفشانی های بیشتری نیاز داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ملت ایران برازنده بهترین و شایسته ترین جایگاه و زندگی عزتمندانه هستند و در این مسیر باید قدر سرمایه های معنوی و ارزشی را بدانیم.

نوری افزود: شهرستان اردبیل به وجود یک هزار و 680 شهید با عظمت خود می بالد و این شهدا چراغ راه عزتمند برای انقلاب و بالندگی نظام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با برگزاری اجلاسیه ها، کنگره ها و یادواره های شهدا است که عطر و بوی شهادت در شهرها و مناطق روستایی پیچیده و دوباره هم قسم می شویم تا راه این شهدای عزتمند را ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا هویت و اصالت ملت ایران هستند

شهدا هویت و اصالت ملت ایران هستند