مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-28سياسي

ثبت بزرگداشت عطار و خیام در سامانه تقویم رویدادهای گردشگری


رویدادهای گردشگری شهرهای نیشابور و تربت حیدریه استان خراسان رضوی در دومین نشست شورای ثبت رویدادها بررسی و در سامانه ثبت رویدادها به ثبت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دومین نشست شورای ثبت رویدادهای گردشگری با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت، احسان ارکانی نماینده مجلس شورای اسلامی در نیشابور و نیز جمعی از شهرداران و فرمانداران شهرستان های استان خراسان رضوی در محل معاونت گردشگری برگزار شد.

در این نشست شالبافیان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای گردشگری در توزیع سفر به معنای ایجاد انگیزه سفر در  طول سال، بر توجه جدی استان های کشور نسبت به برگزاری شایسته رویدادها و رعایت سطوح بندی اجرایی و تامین زیرساخت های لازم برای افزایش رضایتمندی گردشگران تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ورود رویدادهای گردشگری استانی به سامانه ثبت رویدادهای گردشگری کشور اقدامی کارشناسی و بر پایه تجمیع شاخص ها و کسب نظرات کارشناسی مربوطه است، افزود: این اقدام بستری جذاب و کارآمد از رویدادهای گردشگری متنوع را پیش روی گردشگران خواهد گشود تا با اطمینان از کیفیت برگزاری برای کسب امتیازهای لازم، سفری متنوع به مقصد رویداد مورد نظر را برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بزرگداشت عطار و خیام در سامانه تقویم رویدادهای گردشگری

ثبت بزرگداشت عطار و خیام در سامانه تقویم رویدادهای گردشگری