مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:012023-07-08اقتصادي

تحول در اشتغال چهارمحال و بختیاری با تکمیل بیش از 2000 طرح صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صمت چهارمحال و بختیاری، فضل الله رحمتی گفت: هم اکنون 152 معدن و 927 واحد تولیدی صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری فعال است که این واحدها با 204 هزار و 933 میلیارد ریال سرمایه گذاری ایجاده شده و زمینه اشتغال 22 هزار نفر را فراهم کرده است.

سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آهن اسفنجی، ورق گالوانیزه، ورق هلی قلع اندود، میلگردهای آجدار، انواع کولر و لوازم خانگی، چادر مشکی، سیمان خاکستری، موکت کفپوش، فراورده های نسوز، اوره و آمونیاک، انواع نخ پلی استر، شیر خشک و خوراک آبزیان از مهمترین تولیدات و محصولات این واحد های صنعتی هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 2.

5 درصد طرح های در دست ساخت کشور در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است، افزود: این طرح ها 2 هزار و 346 مورد هستند که بیشتر آن ها مراحل تکمیلی و پایانی را سپری می کنند و علاوه بر رونق تولید، تحول زیادی هم در بخش سرمایه گذاری و اشتغال استان دارند.

رحمتی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل تغییر فرهنگ کار برای تامین نیروی انسانی در بخش صنعت دچار مشکل هستیم و با وجود اینکه جزو استان های شاخص بیکاری محسوب می شویم اما متقاضیان اشتغال در استان راغب به کار در خطوط تولید کارخانجات نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در اشتغال چهارمحال و بختیاری با تکمیل بیش از 2000 طرح صنعتی

تحول در اشتغال چهارمحال و بختیاری با تکمیل بیش از 2000 طرح صنعتی