مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-26بين الملل

پوتین و حل یک بحران بدون خونریزی/ تداوم توحش شهرک نشینان


تعامل رییس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: پیام های بحران به وجود آمده در روسیه و شورش فرمانده واگنر و نحوه تعامل رییس جمهور روسیه با این بحران، همچنان مورد توجه روزنامه های عرب زبان است.

از سوی دیگر تداوم حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه منازل و روستاهای فلسطینی ها، باعث شده واکنش های منفی در عرصه بین الملل نسبت به این جنایات مطرح شود.

روزنامه القدس العربی با اشاره به تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست نوشت: حملات صهیونیست ها علیه مناطق مختلف کرانه باختری ادامه دارد؛ نکته قابل توجه در این حملات، حمایت ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان است.

این افراد، به روستاها، زمین های کشاورزی و خانه های فلسطینی ها حمله کرده، و آنها را به آتش می کشند.

این حملات شهرک نشینان صهیونیست، واکنش های منفی را در عرصه بین المللی به دنبال داشته به طوری که حتی آمریکا نیز نسبت به تشدید آن، ابراز نگرانی کرده است.

روزنامه العربی الجدید نیز در این خصوص نوشت: تجاوزات شهرک نشینان علیه فلسطینی های ساکن کرانه باختری همچنان ادامه دارد به طوری که این افراد قصد داشتند انگشت یک جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین و حل یک بحران بدون خونریزی/ تداوم توحش شهرک نشینان

پوتین و حل یک بحران بدون خونریزی/ تداوم توحش شهرک نشینان