مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-26سياسي

توانمندسازی معتادان متجاهر در 15 استان دنبال می شود


بیرجند_ مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: موضوع توانمند سازی معتادان متجاهر از یک سال گذشته در 15 استان دنبال شده که علاوه بر درمان به اشتغال آنها نیز توجه می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ محمد زارعی ظهر دوشنبه در مراسم امحای بیش از 64 تن انواع مواد مخدر و روان گردان که همزمان با پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: وجود معتادان متجاهر در شهرها بسیار نگران کننده می باشد که به همین سبب یکی از اهداف اصلی ستاد، جمع آوری این افراد و سپس درمان و توانمندسازی آنان برای جلوگیری از بازگشت به اعتیاد تعیین شده است.

وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی افرادی که اعتیاد را ترک کرده اند، افزود: اگر در این بخش غفلت شود احتمال برگشت دوباره فرد به سمت مواد مخدر زیاد بوده به همین سبب در مراکز نگهداری معتادان به این موضوع به طور ویژه پرداخته شده و مورد توجه قرار گرفته است.

مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در رابطه با راه اندازی مرکز ماده 16 گفت: به طور تقریبی شرایط راه اندازی این مرکز در تمامی استان های کشور فراهم گردیده است.

زارعی ادامه داد: موضوع توانمند سازی معتادان متجاهر از یک سال گذشته در 15 استان دنبال شده که علاوه بر درمان به اشتغال آنها نیز توجه می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی معتادان متجاهر در 15 استان دنبال می شود

توانمندسازی معتادان متجاهر در 15 استان دنبال می شود