مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-11اقتصادي

قطع برق 37 اداره پرمصرف اهواز در روز گذشته


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق 37 اداره به دلیل عدم رعایت دستورالعمل کاهش مصرف در روز گذشته خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق 37 اداره به دلیل عدم رعایت دستورالعمل کاهش مصرف در روز گذشته خبر داد.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته به دلیل افزایش دمای هوا و بالا بودن میزان مصرف، ساعت اداری در کلانشهر اهواز یک ساعت کاهش یافت تا شبکه مدیریت شود.

وی افزود: در این زمینه براساس دستورالعمل کاهش مصرف برق ادارات، 275 پیامک اخطار در تایم اداری و 204 اخطار پیامکی بعد از تایم اداری به ادارت کلانشهر اهواز به منظور مدیریت مصرف برق داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با توجه به عدم توجه برخی از ادارات به این اخطارها، در نهایت روز گذشته برق 37 اداره در کلانشهر اهواز قطع شد.

شیاری عنوان کرد: در صورتی که ادارات و دستگاه های اجرایی نسبت به دستورالعمل های کاهش مصرف بی توجه باشند در ابتدا به آن دستگاه اخطار و هشدارهایی داده می شود و در صورت تداوم این مساله نسبت به قطع برق اقدام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهادها و ادارات دولتی موظف هستند در ساعات کاری، کاهش 30 درصدی مصرف برق و پس از پایان ساعت کار، کاهش 60 درصدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق 37 اداره پرمصرف اهواز در روز گذشته

قطع برق 37 اداره پرمصرف اهواز در روز گذشته