مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-04حوادث

کشف 70 تن شکر قاچاق در فلاورجان اصفهان


فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف 70 تن شکر خارجی قاچاق به ارزش 17 میلیارد و 500 میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی هادیان فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: مأموران کلانتری 15 شهر پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند 2 دستگاه خودروی کامیون کشنده و یک دستگاه کامیونت باری در حال تخلیه شکرهای قاچاق در یکی از مناطق این شهر هستند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران  پس از انجام تحقیقات میدانی، محل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام و 2 خودرو در حال تخلیه شکر را توقیف کردند.

هادیان بیان کرد: در این عملیات در مجموع 70 تُن شکر خارجی قاچاق کشف و 4 نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده 17 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 70 تن شکر قاچاق در فلاورجان اصفهان

کشف 70 تن شکر قاچاق در فلاورجان اصفهان