مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-05سياسي

زیرساخت های لازم در روستاها و مناطق محروم لرستان ایجاد می شود


معاون عمرانی استانداری لرستان از ایجاد زیرساخت های لازم در روستاها و مناطق محروم این استان طی سه سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا دالوند امروز چهارشنبه در همایش استانی نکوداشت روز دهیاری، ضمن تبریک به دهیاران و تبریک اعیاد بزرگ مسلمین به ویژه عید غدیر خم با بیان اینکه دهیاران نماینده عالی دولت در روستاها به شمار می آیند، اظهار داشت: دهیار متولی سیاست های دولت در سطح روستا است.

وی در ادامه با بیان اینکه دهیاران باید نگاه کاربردی در فعالیت های خود داشته باشند، افزود: در همین راستا آموزش یکی از نکات مهم برای آشنایی آنها به وظایف و اختیارات خود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت ها و توسعه روستایی دو موضوع مهم است که باید در این حوزه موردتوجه قرار گیرد.

دالوند، ادامه داد: یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت روستاییان به شهرها و ایجاد حاشیه نشینی، نداشتن طرح و برنامه در روستاها است، روستاها تولیدکننده اصلی در کشور محسوب می شوند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی ایجاد زیرساخت ها را از تکالیف دولت دانست و عنوان کرد: به تناسب اعتباری که در دست داریم و همچنین تفاهم نامه ای که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده طی سه سال آینده زیر ساخت ها در مناطق محروم ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم در روستاها و مناطق محروم لرستان ایجاد می شود

زیرساخت های لازم در روستاها و مناطق محروم لرستان ایجاد می شود