مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-16حوادث

ممنوعیت عزاداری های ایام محرم بعد از ساعت 23


فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: ساعت 23 ساعت پایان عزاداری های ایام محرم است و دسته های عزاداری مجاز به برپایی مراسم بعد از این ساعت نیستند.

- ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: ساعت 23 ساعت پایان عزاداری های ایام محرم است و دسته های عزاداری مجاز به برپایی مراسم بعد از این ساعت نیستند.

مهدی کریمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 23 شب ساعت پایان عزاداری ها است و ادامه مراسم ها بعد از آن ساعت مزاحمت محسوب می شود.

وی افزود: سال گذشته بیش از 95 تماس بیانگر همین موضوع بوده است که برای حفظ رفاه و آرامش مردم با متصدیان و مسئولان متخلف بعد از ساعت اعلام شده برخورد می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: از مسئولان هیئت های مذهبی می خواهیم که قبل از حرکت دسته جات عزاداری در خیابان ها به منظور جلوگیری از هرگونه بی نظمی و راهبندان برنامه هیئت ها و مسیر حرکت های عزاداری را به کلانتری و پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کنند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر شاهد استفاده از برخی ابزار و ادوات موسیقی و نمادهایی بوده ایم که هیچ بنیه محکمی در تاریخ مراسم عزاداری سیدالشهدا ندارد.

کریمی خاطرنشان کرد: از مسئولان هیئت های مذهبی می خواهیم تا با همکاری جوانان هیئت ها از ترویج چنین مسائلی و همچنین بدعت گذاری در مراسم های عزاداری جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت عزاداری های ایام محرم بعد از ساعت 23

ممنوعیت عزاداری های ایام محرم بعد از ساعت 23