مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:012023-06-26ورزشي

گلایه فرماندار بانه از تعلل بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری در جشن وصال و تقدیر از فعالین حوزه ازدواج آسان ضمن تبریک به مناسبت وصال حضرت فاطمه زهراع) و حضرت علی (ع) اظهار داشت: ازدواج باید آگاهانه انجام شود و اطلاعات لازم را از طرفین داشته باشند تا بعدا از انتخاب خود پشیمان و با مشکلات مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان احساسی تصمیم می گیرند، اضافه کرد: بر اساس آمارها بسیاری از ازدواج بعد از مدتی به طلاق منجر می شود که این معضل به دلیل عدم آگاهی زوجین از همدیگر و ناآگاهی از مسائل و مشکلات است.

خدری با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی برای ازدواج آسان گفت: ظرفیت های زیادی برای تشویق جوانان به ازدواج آسان وجود دارد ماموستایان دینی از مهمترین ظرفیت های این حوزه است.

وی با انتقاد از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب برای جوانان، افزود: ساختمانی به عنوان ساختمان جوانان احداث شده و هزینه زیادی صرف احداث این ساختمان شده اما برنامه و نیروی برای این ساختمان انتخاب نشده  قبل از احداث هر ساختمانی باید اهداف و برنامه سازمان برای آن مشخص شود.

فرماندار شهرستان بانه اظهار داشت: بسیاری از شهروندان از عملکرد بانک ها در زمینه پرداخت وام ازدوج گلایه دارند و بسیاری از بانک ها نسبت به پرداخت وام ازدوج سختگیری های بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه فرماندار بانه از تعلل بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج

گلایه فرماندار بانه از تعلل بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج