مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 05:052023-06-22اقتصادي

احداث پردیس مشترک پارک چهارمحال و بختیاری با هدف توسعه فضای کاری دانش بنیان ها


رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از احداث پردیس مشترک علم و فناوری با شرکت شهرک های صنعتی این استان به منظور تامین فضای کاری شرکت های دانش بنیان خبر داد.

- رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از احداث پردیس مشترک علم و فناوری با شرکت شهرک های صنعتی این استان به منظور تامین فضای کاری شرکت های دانش بنیان خبر داد.

دکتر اسماعیل پیرعلی در گفت وگو با ایسنا، گفت: یکی از زیرساخت های اساسی مورد نیاز شرکت های دانش بنیان و فناور حوزه فنی و مهندسی، صنایع فلزی و نفت و گاز، تامین و استقرار فضای استاندارد و مناسب است؛ از این رو ایجاد پردیس فناوری با مشارکت شرکت شهرک های صنعتی استان را در دستور کار قرار دادیم.

رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در خصوص راه اندازی پردیس مشترک با شرکت شهرک های صنعتی استان، توضیح داد: پیرو برگزاری نشست مشترک معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک که با هماهنگی صورت گرفته توسط پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در محل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد، تفاهم نامه همکاری جهت واگذاری زمینی به مساحت 5 هکتار واقع در محدوده فاز 3 شهرک صنعتی شهرکرد با شرکت شهرک های صنعتی استان منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پردیس مشترک پارک چهارمحال و بختیاری با هدف توسعه فضای کاری دانش بنیان ها

احداث پردیس مشترک پارک چهارمحال و بختیاری با هدف توسعه فضای کاری دانش بنیان ها