مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:312023-06-29اقتصادي

ثبت نام بیش از 116 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی اردبیل، محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اردبیل، در جلسه شورای مسکن استان اردبیل با ارائه گزارش آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار کرد: تعداد متقاضیان واریز وجه بالای80 میلیون تومان در شهر اردبیل 17 هزار و 308 نفر تا سوم تیرماه است.

وی به تخصیص پروژه به 17هزار و 732 نفر متقاضی در 14شهر استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق سیاست های دولت در تامین مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل، عملیات اجرایی آماده سازی و احداث 10 هزار واحد مسکونی در مجموعه 505 هکتاری شهرک شهید سلیمانی آغاز شده بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اردبیل ادامه دد: در بازدید اخیر استاندار اردبیل از این شهرک و زمان بندی تعیین شده جهت شروع فونداسیون واحدهای تعریفی، عملیات بتن ریزی فونداسیون اولین مجموعه آپارتمانی از اول تیرماه در این شهرک آغاز شد.

وی به پیگیری و حمایت های همه جانبه مسئولین استان از طرح نهضت ملی مسکن در جهت خانه دار شدن فاقدین مسکن پرداخت و افزود: کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن استان به تعداد 116 هزار و 321 نفر در 30 شهر استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 116 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردبیل

ثبت نام بیش از 116 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردبیل