مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-15سياسي

وعده های عملی نشده سدی در برگزاری جشنواره آیینی سنتی آذری زبانان کشور


سنتی (ترک زبانان) آذری زبانان کشور گفت: در حال حاضر مسئولان مربوطه وعده برگزاری جشنواره آیینی - سنتی آذری زبانان کشور را برای بعد از ماه محرم و صفر داده اند که امیدواریم عملی شود.

- ایسنا/زنجان دبیر جشنواره آیینی - سنتی (ترک زبانان) آذری زبانان کشور گفت: در حال حاضر مسئولان مربوطه وعده برگزاری جشنواره آیینی - سنتی آذری زبانان کشور را برای بعد از ماه محرم و صفر داده اند که امیدواریم عملی شود.

امیر سهامی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص برگزاری جشنواره آیینی - سنتی (ترک زبانان) آذری زبانان کشور در زنجان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده تصمیم داشتیم جشنواره را در 12 تیرماه برگزار کنیم که به دلیل مسائل مالی و تحقق نیافتن قول هایی که داده بودند، جشنواره در تیرماه امسال برگزار نشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسئولان مربوطه وعده برگزاری جشنواره برای بعد از ماه محرم و صفر را داده اند، افزود: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پا به پای جشنواره همراه بود و برخلاف جلسات برگزار شده و مصوباتی که انجام شد، ولی مسئولان مربوطه قبول نکرده و وعده های داده شده، محقق نشد.

این مسئول تصریح کرد: به دنبال هویت های خودمان هستیم، جوان امروزی هویت ندارد و در حالی که کلی هزینه در این جامعه وجود دارد، هزاران مبلغ برای چیزهایی هزینه می شود که در رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های عملی نشده سدی در برگزاری جشنواره آیینی سنتی آذری زبانان کشور

وعده های عملی نشده سدی در برگزاری جشنواره آیینی سنتی آذری زبانان کشور