مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-12سياسي

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در پارک ملت اراک برگزار شد


اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب با هدف «مطالبه بهبود وضعیت عفاف وحجاب و بزرگداشت مقام شهدای مسجد گوهرشاد» در پارک ملت اراک برگزار شد.

- اراک- اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب با هدف مطالبه بهبود وضعیت عفاف وحجاب و بزرگداشت مقام شهدای مسجد گوهرشاد در پارک ملت اراک برگزار شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها - اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب با هدف مطالبه بهبود وضعیت عفاف وحجاب و بزرگداشت مقام شهدای مسجد گوهرشاد به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب عصر امروز با حضور پرشور مردم انقلابی مردم اراک در پارک ملت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک در این برنامه اظهار داشت: حجاب ابزار ارتباط سالم در محیط های اجتماعی برای رشد خانواده و انسان ها است.

کارشناس فرهنگی افزود: حجاب و عفاف عامل اصلی تحکیم خانواده و تثبیت تمدن اسلامی و یک واجب سیاسی است و لذا اهمیت مسئله حجاب باید برای دختران ما تبیین شود.

شرکت کنندگان در این مراسم نیز از اهمیت عفاف و حجاب گفتند و تاکید کردند: حفظ حجاب، باعث ایجاد امنیت اجتماعی فراگیر می شود و اثرات مختلفی بر زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی دارد.

آنان همچنین گفتند: حجاب یک هدیه ای الهی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده است تا در سایه آن، زنان به سعادت حقیقی خود دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در پارک ملت اراک برگزار شد

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در پارک ملت اراک برگزار شد