مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 21:112023-06-30سياسي

قصه آبی که گوارای وجود دولت و ملت شد


کرمان؛ مهسا حقانیت: امروز جمعه نهم تیرماه 1402 روزی شیرین و امیدآفرین برای مردم استان کرمان بود، روزی که رییس جمهوری طرح های بسیاری را افتتاح کرد از طرح آب رسانی به شهرهای بم و بروات تا 15 پروژه برق رسانی.

استقبال گرم مردم دارالصابرین از سید محرومان سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ساعت 7 صبح روز جمعه 9 تیرماه 1402 وارد فرودگاه بم شد.

با اینکه رییس جمهور 7 صبح زود به بم رسید و هوا هم گرم بود، اما مردم دارالصابرین استقبال گرمی را در این هوای گرم از رییسی انجام دادند.

استقبال گرم بمی ها از رییس جمهور   آیت الله رییسی نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک عید و اظهار خرسندی از حضور در جمع مردم شرق کرمان گفت: سال گذشته در مدت زمان کوتاهی که در بم حاضر شدم، مردم مساله آب را مطرح کردند که گفتیم مدیران کار را دنبال کنند و انتظار بیش از یک دهه حل شود.

وی تاکید کرد: خوشحالیم که امروز با مدد الهی و به دست توانای کارشناسان و مدیران وزارت نیرو این انتظار بیش از یک دهه به سر آمد و آب به مردم منطقه رسید.

رییس جمهور اظهار کرد: مردم کرمان همواره نشان دادند در دوران های سخت و فراز و فرودهای آن ولایت مدار و حامی انقلاب هستند و نقش آنها و سردارانشان در دوران مقدس و دفاع از حریم و حرم دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه آبی که گوارای وجود دولت و ملت شد

قصه آبی که گوارای وجود دولت و ملت شد