مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-09اقتصادي

800 طرح صنعتی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری آماده دریافت تسهیلات


شهرکرد_معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 300 طرح صنعتی و 500 طرح کشاورزی با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان آماده دریافت تسهیلات هستند.

- محمدکاظم منزوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: توسعه و توانمندسازی روستاییان و عشایر در دستور کار مجموعه اقتصادی چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: همه تلاشمان این است که در هر شهر چهارمحال و بختیاری یک مجتمع دامداری یا گلخانه ای تعریف و احداث شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین احداث شهرک صنعتی در شهرهایی از این استان که فاقد شهرک هستند انجام می شود، کمااینکه این موضوع برنامه ریزی طولانی مدت می طلبد اما مقدمات کار انجام گرفته است.

منزوی عنوان کرد: به دنبال سرمایه گذاری تنها یک شرکت یا هلدینگ در چهارمحال و بختیاری نیستیم بلکه پیگیر آن هستیم که بتوانیم از ظرفیت دانش و تجربه موجود در این مجموعه ها در استان به ویژه بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در توسعه صادرات ظرفیت های بسیار خوبی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و نیاز به سرمایه گذاری برای ارتقا این بخش داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در تسهیلات مصوب سفر رییس جمهور حدود 6 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 طرح صنعتی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری آماده دریافت تسهیلات

800 طرح صنعتی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری آماده دریافت تسهیلات