مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-16سياسي

دختران انقلابی برای حاشیه شهر و آموزش برنامه داشته باشند


رییس سازمان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه دختران انقلابی برای دختران حاشیه شهر و آموزش آنها برنامه داشته باشند تشکیل مرکز رشد و خلاقیت رفیقانه را نقطه عطف بزرگی در استان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری بعد از ظهر امروز در افتتاحیه مرکز رشد و خلاقیت و استعدادیابی رفیقانه با اشاره به فرمایشان رهبر معظم انقلاب در خصوص تمدن اسلامی اظهار کرد: ایشان می فرمایند لازمه تشکل تمدن اسلامی دو چیز است و آن هم تولید فکر و پرورش انسان است.

  وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما که کمتر به آن پرداخته ایم درک همین موضوع است، گفت: ایجاد باشگاه های رشد و خلاقیت زمینه ساز آماده سازی برای حرکت به سمت تمدن اسلامی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: این باشگاه به دنبال کشف استعداد و به فعلیت رساندن آن است چراکه هم پرورش انسان را در سیستم دارد و هم تولید فکر.

وی تصریح کرد: باورم این است فهم، اندیشه و قدرت طراحی ساختار نوجوان و جوان امروز بالاست، در قدرت تبدیل آن به عمل صالح نیز توانایی بالایی دارد و باید فرصت ها را در اختیارش قرار دهیم.

نظیری با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نوجوان امروز اهل اندیشه، اهل تحلیل، اهل فکر و اهل تولید اندیشه جدید در فضای جدید جامعه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران انقلابی برای حاشیه شهر و آموزش برنامه داشته باشند

دختران انقلابی برای حاشیه شهر و آموزش برنامه داشته باشند