مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-04سياسي

فعالیت هیأت های مذهبی در تراز انقلاب اسلامی باشد


رییس سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی کشور گفت: فعالیت هیأت های مذهبی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

- مصطفی خورسندی، رییس سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی کشور امروز در حاشیه برپایی هشتمین همایش مدیران هیأت های مذهبی و دومین همایش مدیران روضه های خانگی کشور که در مجتمع فرهنگی کلاهدوز شهمیرزاد در حال برگزاری است، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به اینکه در این همایش 200 نفر از مدیران هیأت های مذهبی و بانیان روضه های خانگی کشور حضور دارند، اظهار کرد: ذاکران امام حسین (ع) رسانه بی بدیل شیعه هستند.

خورسندی اثر مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را ویژه دانست و تأکید کرد: هیأت های مذهبی برای رشد و تعالی جامعه دینی از امکان بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم هیأت های مذهبی به عنوان هیأت های در تراز انقلاب اسلامی فعالیت کنند و از دیگر اهداف ما ارتقای سطح علم و آگاهی فعالان این عرصه به حدی است که هیأت های مذهبی در تراز انقلاب را ترویج و نشر دهند.

رییس سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی کشور با بیان اینکه خانواده مرکز رشد است، گفت: روضه خانگی به عنوان بستر بسیار خوب راه رشد و تعالی اعضای خانواده ازجمله مادر و پدر و فرزند خانواده است و به طور قطع و یقین خانه هایی که در آن روضه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هیأت های مذهبی در تراز انقلاب اسلامی باشد

فعالیت هیأت های مذهبی در تراز انقلاب اسلامی باشد