مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:162023-07-15ورزشي

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در البرز


محمدجواد کاظمینی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: این رویداد به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات 2020 در کل کشور و در دو رده سنی 12 الی 15  و 15 الی 18 و با هدف شناسایی و استعدادیابی نوجوانان مستعد و با انگیزه در محلات کمتر برخوردار برگزار و در استان البرز  775 نوجوان در قالب 191 تیم در مرحله اول و در سطح محلات با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به فرایند استعدادیابی در سطح محلات و راه یابی استعداد برتر استان البرز در سال گذشته به مسابقه تلویزیونی ستاره ساز گفت: طی برگزاری مسابقات در سطح محلات همواره بررسی استعدادهای برتر توسط مسئولین خانه های احسان انجام می گرفت و در مرحله استانی با حضور محمد انصاری و بررسی وی استعدادهای تیم های برتر در مسابقات فینال نیز شناسایی و معرفی شدند.

کاظمینی به تأکیدات استاندار البرز در قرارگاه اجتماعی استان مبنی بر اجرای برنامه هایی با محوریت استعدادیابی و توانمندسازی در محلات هدف اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با موضوعات مختلف توسط مسئولین خانه های احسان برنامه ریزی و به مرحله اجراء خواهد رسید.

به گفته وی موفقیت این رویداد حاصل پیگیری های استاندار البرز و همکاری دستگاه هایی از جمله؛ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ورزش و جوانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در البرز

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در البرز