مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-10حوادث

استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان


توفیق زیادی در زمینه جلوگیری از تلفات جاده ای ناشی از خواب آلودگی رانندگان نداشته ایم و ضروری است از هوش مصنوعی در این زمنیه استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هوش مصنوعی یکی از ابزارهایی پیشرفته امروز است که می تواند رفتارهای انسان را تشخیص داده و کنترل کند.

وی رفتار انسان ها را پیچیده و غیر قابل پیش بینی عنوان کرد و اظهار داشت: ما در زمینه کنترل رفتار رانندگان به کمک هوش مصنوعی نیاز داریم تا بتوانیم از خواب آلودگی آنها در جاده های استان جلوگیری کنیم.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه واژگونی خودرو ناشی از خواب آلودگی رانندگان را یکی شایع ترین حوادث جاده ای استان اصفهان برشمرد و اظهار داشت: در این حوزه کارهای بسیار زیادی را انجام دادیم اما توفیقات چندانی کسب نکردیم.

سرهنگ زارع عنوان داشت: در طرح توقف و حرکت که توسط پلیس راه اجرا شد مأموران ما جلوی رانندگان را گرفته و از آنها می خواستند تا کمی توقف کرده و پس از رفع خستگی و خواب آلودگی به ادامه مسیر بپردازند اما با این وجود راننده ای داشتیم که بعد از متوقف شدن توسط مأموران مجدداً به رانندگی پرداخته و بعد از طی مسافتی کوتاه براثر خواب آلودگی خودروی وی واژگون شده بود و این موضوع نشان می دهد که رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان

استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان