مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-26حوادث

واژگونی پژو پارس 6 نفر را راهی بیمارستان کرد


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی پژو پارس در آزادراه زنجان – قزوین 6 نفر راهی بیمارستان شدند.

- غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: با اعلام یک فقره تصادف در کیلومتر 99 لاین شمالی آزادراه زنجان – قزوین بلافاصله 2 تیم امداد و نجات از پایگاه جاده ای صنعتکار شهرستان ابهر همراه با آمبولانس و ست نجات برای مصدومان واژگونی پژو پارس اعزام شدند.

  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حادثه تیم های عملیاتی هلال احمر اقدام به تثبت صحنه حادثه کرده و مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

  آقاجانلو از وقوع حادثه ای دیگر در شهرک صنعتی تولید کفش هیدج خبر داد و افزود: گزارش این سانحه ساعت 9 و 30 دقیقه توسط اورژانس به هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله 2 تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه جاده ای غزال همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

  وی تاکید کرد: در این سانحه نیز بر اثر برخورد زنجیر بالابر با سر کارگر مشغول بکار وی بی هوش شده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نجاتگران مصدوم 46 ساله را از طبقه بالا به پایین رها سازی و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی پژو پارس 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

واژگونی پژو پارس 6 نفر را راهی بیمارستان کرد