مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-07سياسي

عید غدیر افضل اعیاد اسلامی است


عید غدیر افضل اعیاد اسلامی است و باید بدانیم که غدیر فقط یک روز و یک عید نیست بلکه هدف غدیر این است که بدانیم چه کسی شایسته حکومت بوده و بحث حکمرانی بر مسلمین و مسئله مسئله حکومت و سیاست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 16 تیرماه کرج گفت: دشمن در دوره های مختلف از حجاب به عنوان وسیله ای برای مبارزه با دین استفاده کرده، پس وظیفه مردم و دولت در برابر گناه علنی مشخص است و جامعه و دولت نباید در برابر کشف حجاب کوتاه بیاید.

وی خاطرنشان کرد: ترویج این گناه آشکار اثرات زیادی مانند پوچی جامعه، کاهش ارزش الهی زن، افزایش طلاق و به هم خوردن روابط خانوادگی را در بردارد، دشمنان با سرمایه گذاری کلان و با استفاده از ابزار مختلف در بین جوانان برهنگی و بی بندباری را رواج می دهند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمنی با حجاب نماد دشمنی دشمنان است، افزود: لذا باید این اولین سنگر را حفظ کرد، حجاب یک واجب شرعی است که ابعاد سیاسی پیدا کرده و هر مسئولی باید خود را موظف در برابر اجرای قوانین بداند.

حسینی همدانی در ادامه خطبه های نماز جمعه کرج با تبریک عید سعید غدیر گفت: اگر دستور الهی در غدیر خم اجرا نمی شد تمام زحمات رسول خدا بدون نتیجه می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیر افضل اعیاد اسلامی است

عید غدیر افضل اعیاد اسلامی است