مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-18سياسي

افتتاح همزمان 4 طرح عمرانی دادگستری در استان اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ساختمان جدید دادگاه بخش زواره اردستان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگاه زواره، اظهار داشت: کمبود فضای اداری یکی از مشکلات دادگستری استان اصفهان است که با عنایت های ریاست قوه قضاییه و همکاری مسئولان، موجب شد تا در برای رفع کمبودها در بعضی حوزه های قضایی اقدام شود.

وی افزود: امروز به طور همزمان شاهد بهره برداری 4 طرح عمرانی با زیربنای 2 هزار و 700 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در استان اصفهان هستیم همچنین ساختمان جدید دادگاه بخش زواره با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شد.

جعفری تصریح کرد: پروژه ساختمان جدید شهرستان نجف آباد و دو پروژه دادگستری کل استان اصفهان نیز افتتاح شد، کمبودها و نیازهای فضای اداری در سطح استان بسیار است و در مرکز استان با چالش جدی مواجه هستیم.

رییس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای رفع کمبود نیروی انسانی دادگاه زواره، یک نیروی ثابت قضایی که حضور نیمه وقت داشت، به صورت ثابت خواهد بود و مقرر شد که 5 نفر نیروی اداری نیز اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 4 طرح عمرانی دادگستری در استان اصفهان

افتتاح همزمان 4 طرح عمرانی دادگستری در استان اصفهان