مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-04ورزشي

واکنش مدیرعامل تراکتور به شایعات: ایسکو را نمی شناسیم


مدیرعامل باشگاه تراکتور به شایعات پیرامون این تیم واکنش نشان داد.

- هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با ایسنا با تکذیب شایعات مطرح شده مبنی بر علاقه باشگاه تراکتور به جذب علیرضا بیرانوند اظهار کرد: کسی که از این قدرت تخیل برخوردار است، قطعا می تواند در صنعت فیلمسازی با استعداد باشد و بهتر است این تخیلات را در فضای سینما پیاده کند.

وی در رابطه با حضور آلوارو خیمنز در تست پزشکی تراکتور، متذکر شد: این بازیکن هم اکنون در بیمارستان حاجی بادامی استانبول، تست های پزشکی را پشت می گذارد و برای عقد قرارداد منتظر جواب آزمایش ها هستیم.

مدیرعامل تراکتور در رابطه با شایعه ی مطرح شده در برخی از رسانه ها مبنی بر احتمال جذب ایسکو ستاره سال های نه چندان دور رئال مادرید توسط این تیم مطرح کرد: این بازیکن را در مقوله ی نقل وانتقالات تراکتور نمی شناسیم و این موضوع نیز دستپخت همان فیلم سازان اهل تخیل است.

وی در خصوص با اردوی آماده سازی تیم فوتبال تراکتور در ترکیه افزود: این اردو 14 روزه خواهد بود که دو دیدار تدارکاتی در این اردو قطعی شده و یک دیدار هم احتمالی است.

نصیرزاده در خصوص فعالیت های نقل وانتقالاتی تراکتور نیز خاطرنشان کرد: آلوارو خیمنز، آخرین خرید نخواهد بود و ما تا جا داریم به دنبال جذب بازیکن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرعامل تراکتور به شایعات: ایسکو را نمی شناسیم

واکنش مدیرعامل تراکتور به شایعات: ایسکو را نمی شناسیم