مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-01بين الملل

پاسخ حزب الله لبنان به اسراییل درباره برچیدن دو چادر مرزی


رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان درباره درخواست از حزب الله برای برچیدن دو اردوگاه در مرزهای لبنان خطاب به رژیم صهیونیستی تاکید کرد، - رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان درباره درخواست از حزب الله برای برچیدن دو اردوگاه در مرزهای لبنان خطاب به رژیم صهیونیستی تاکید کرد، نه اسراییل و نه غیر آن قادر به چنین کاری نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشتی که در شهر المردوانیه برگزار شد، تاکید کرد: آتش زدن نسخه ای از قرآن کریم هرگز بی پاسخ نخواهد ماند و این اقدام از سوی یک فرد دیوانه، گمراه و یا مزدور انجام شده است.

ما انگیزه های او را درک می کنیم و میزان جرم و جنایت او را می دانیم، اما اینکه هر کاری که انجام می دهد با اجازه مسؤولانی است که ادعای آزادی و حقوق بشر دارند و این موضوعی نیست که یک انسان عاقل هرگز آن را بپذیرد بلکه حمله به دین و انسان و ارزش های آزادی و ادیان آسمانی است.

رعد اظهار کرد: طرف اسراییلی از حدود یک ماه قبل درخواست کرد دو اردوگاه واقع در مرز برچیده شود.

این رژیم مدعی شد که این اردوگاه ها در یک منطقه پیشگام در خط آبی واقع هستند و نیاز است که این دو اردوگاه برچیده شوند و مقاومت آنها را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حزب الله لبنان به اسراییل درباره برچیدن دو چادر مرزی

پاسخ حزب الله لبنان به اسراییل درباره برچیدن دو چادر مرزی