مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-05ورزشي

آلومینیوم اراک چهار بازیکن جدید جذب کرد


باشگاه آلومینیوم اراک با امضای قراردادی سه ساله دروازه بان ملی پوش جوانان ایران و فصل گذشته پرسپولیس را به خدمت گرفت.

- ایسنا/مرکزی باشگاه آلومینیوم اراک با امضای قراردادی سه ساله دروازه بان ملی پوش جوانان ایران و فصل گذشته پرسپولیس را به خدمت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خلیفه که سال قبل در تیم های جوانان و امید پرسپولیس عضویت داشت و به تمرینات تیم بزرگسالان این باشگاه نیز اضافه شده بود، با نظر مثبت سید مجتبی حسینی به تیم آلومینیوم اراک پیوست.

همچنین احسان قهاری مدافع راست آینده دار که طی پنج فصل اخیر لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفته بود، نیز با نظر مثبت سرمربی به آلومینیوم اراک پیوست.

این بازیکن 25 ساله و قائم شهری که در رده های پایه پرسپولیس و نساجی عضویت داشته و طی سالیان گذشته در لیگ برتر برای نساجی به میدان رفته بود، با عقد قراردادی رسما به عضویت باشگاه آلومینیوم اراک درآمد.

خبر دیگر از نقل و انتقالات تیم آلومینیوم اینکه میلاد بدرقه که یکی از مهره های مورد توجه سید مجتبی حسینی برای تقویت خط دفاعی آلومینیوم اراک بود، پس از توافق با این باشگاه قراردادش را به طور رسمی امضا کرد.

این مدافع بلند قامت که پس از 6 سال حضور در آکادمی و 6 فصل تجربه بازی در لیگ برتر برای فولاد خوزستان، طی یک سال و نیم اخیر در پیکان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلومینیوم اراک چهار بازیکن جدید جذب کرد

آلومینیوم اراک چهار بازیکن جدید جذب کرد