مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-25سياسي

فلاحی: دولت با دیپلماسی فعال با همسایگان تنش زدایی را عملیاتی کرد


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در روزهای گذشته در خصوص وزارت کشور اتفاق افتاده حاصل برخی سوء تدبیرها و نقص مدیریت ها است.

- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در روزهای گذشته در خصوص وزارت کشور اتفاق افتاده حاصل برخی سوء تدبیرها و نقص مدیریت ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی بیان کرد: امیدوارم تمامی مدیران کشور این شهید را الگوی خود قرار دهند.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از رییس این قوه خواست تا در معیشت و مسکن قضات جوان اهتمام جدی به کار ورزد و آنها را در سیستم مدیریتی بیشتر دخالت دهد.

این عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خدا را شکر که درسالگرد جنایت منافقین کوردل، حامیان این قوم جنایتکار متوجه چهره خبیث آنها شدند، کسانی که یک روز کشورشان مأمن آنها شده بود.

امید است همه کسانی که از این گروه تروریستی حمایت کرده و می کنند از خواب غفلت بیدار شده و آنان را به محاکم عدل بین المللی بسپارند تا پاسخگوی جنایت های خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: دولت با دیپلماسی فعال با همسایگان تنش زدایی را عملیاتی کرد

فلاحی: دولت با دیپلماسی فعال با همسایگان تنش زدایی را عملیاتی کرد