مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 03:002023-07-18بين الملل

800 هزار بشکه نفت توقیف شده ایران روی دست آمریکا باد کرد


یک روزنامه آمریکایی گزارش داده واشنگتن قادر به تخلیه 800 هزار بشکه نفت ایران که در یک نفت کش - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه آمریکایی روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده دادستان های فدرال آمریکا قادر به فروش 800 هزار بشکه نفت توقیف شده ایران نیستند.

  روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقام های مطلع از این رویداد نوشت نفت مذکور در یک نفت کش یونانی قرار دارد که در ساحل تگزاس مستقر شده اما شرکت های آمریکایی از بیم اقدام تلافی جویانه ایران تمایلی به تخلیه محموله آن ندارند.

  دادستان های آمریکایی چند ماه پیش با متهم کردن مالک یونانی این نفت کش به نقض قوانین تحریم های آمریکا علیه ایران آن را مصادره و به سمت ساحل شهر گالوستون در ایالت تگزاس هدایت کردند.

  گارد ساحلی آمریکا مجوز تخلیه بار این نفت کش به نام سوئز راجان را صادر کرده اما شرکت هایی که چنین انتقال هایی را انجام می دهند از بیم اقدام تلافی جویانه ایران تمایلی به انجام کارهای مربوط به این نفت توقیف شده را ندارند.

  مدیرعامل یک شرکت انرژی مستقر در هیوستون به وال استریت ژورنال گفت: شرکت هایی که به هر طریفی در خلیج فارس حضور دارند به معنای واقعی کلمه، می ترسند چنین کاری انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هزار بشکه نفت توقیف شده ایران روی دست آمریکا باد کرد

800 هزار بشکه نفت توقیف شده ایران روی دست آمریکا باد کرد