مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-15سياسي

هسته های فرهنگی جوانان در مازندران تشکیل می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خواستار تقویت سرمایه گذاری برای اجرای طرح های فرهنگی مردم محور در این استان شد و گفت: - هسته های فرهنگی جوانان در استان تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح شنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی مازندران گفت: اجرای طرح های فرهنگی مردم پایه به معنای عمق بخشی به مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف کشور است.

وی با بیان اینکه اساساً پیشرفت بدون مشارکت مردم محقق نمی شود اظهار کرد: جلب مشارکت و نظرات مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از کارویژه های محوری نظام اسلامی است.

معاون استاندار مازندران فرهنگ را سنگ بنای نظام اسلامی و تحول آفرین دانست و یادآور شد: کشور طی 44 سال گذشته با تکیه بر فرهنگ و مفاهیم ارزشی و دینی از گردنه های سخت عبور کرد.

وی از عرصه فرهنگی به عنوان جبهه تقابل نظام اسلامی و استکبار جهانی یاد و تصریح کرد: تکیه بر فرهنگ مانای اسلامی و ایرانی رمز اعتلای پیشرفت و توسعه یافتگی است.

این مسئول با اشاره به تحولات فرهنگی در عرصه جهانی و نیازهای نو به نوی این عرصه خاطر نشان کرد: استکبار می کوشد با اغواگری و فریب رسانه ای ذهن های مردم بویژه جوانان ما را تسخیر کند اما انقلاب اسلامی در این عرصه دست برتر را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هسته های فرهنگی جوانان در مازندران تشکیل می شود

هسته های فرهنگی جوانان در مازندران تشکیل می شود