مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-15سياسي

ادامه پیروزی های بزرگ در انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ادامه پیروزی های بزرگ در انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین است،گفت: در جهاد تبیین منابع بسیار زیادی داریم که یکی از آنها دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری در جمع طلاب و مبلغین نکات بسیار مهمی دارد و ایشان در مسئله تبلیغ نگرانی دارند و این نشان از اهمیت نقش آفرینی در جنگ نرم دارد.

سردار کریمی ادامه داد: استکبار جهانی پس از شکست های پی در پی در طول انقلاب اسلامی امروزه با جنگ نرم و شناختی به دنبال اهداف شوم خود هستند و بصیرت مهمترین سلاح در برابر صحنه های امروز است و آن چیزی که توانست در طول 44 سال گذشته تلاش های دشمن را بی اثر کند بصیرت است و امروز دشمن به دنبال گرفتن بصیرت از جامعه است که باید هوشیار بود.

وی اضافه کرد: تحریف حقایق، دگرگونی واقعیت ها، غفلت از شکست های جبهه استکبار در مقابل ملت ایران، خلق دستاوردهای عظیم در طول انقلاب، عوض کردن جای منکر و معروف و ایجاد اختلاف در کشور برای زدن انسجام از اهداف دشمن است، که باید بصیرت داشت و توطئه های دشمن را خنثی کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ادامه پیروزی های بزرگ در انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین است، گفت: در جهاد تبیین منابع بسیار زیادی داریم که یکی از آنها گنجینه دفاع مقدس است و فعالان این عرصه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پیروزی های بزرگ در انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین است

ادامه پیروزی های بزرگ در انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین است