مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 23:052023-06-28بين الملل

هشدار وزیر دفاع یمن خطاب به ائتلاف سعودی


وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در پیامی شدیداللحن به ائتلاف سعودی تأکید کرد که اگر آنها به دنبال جنگ باشند نیروهای یمنی نیز آماده نبرد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن از نیروهای این کشور مستقر در محور تعز بازدید کرد.

بیش از یک سال است که در کشور یمن آتش بس برقرار است.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین 1394 با ادعای تلاش برای بازگرداندن رییس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

ائتلاف سعودی هنوز تمام شروط دولت نجات ملی یمن را محقق نکرده، از این رو آتش بس با وساطت سازمان ملل و عمان به صورت موقت در یمن تمدید می شود.

العاطفی تأکید کرد: هر گونه راهپیمایی، رژه نظامی یا رزمایش تنها مصرف رسانه ای ندارد بلکه ما مبارزانی حرفه ای تربیت می کنیم که قادرند هر گونه مأموریت رزمی را در دشوارترین شرایط انجام دهند .

وی خطاب به ائتلاف سعودی گفت: اگر آن ها به دنبال صلح باشند، اینها (نیروهای یمن) نیز اهل صلح هستند اما اگر ائتلاف به دنبال تشدید حملات باشد  در آن صورت خواهد دانست که این نیروها (در میدان نبرد) بهتر از آنها هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر دفاع یمن خطاب به ائتلاف سعودی

هشدار وزیر دفاع یمن خطاب به ائتلاف سعودی