مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 23:102023-07-10ورزشي

لزوم مناسب سازی ورودی های ساختمان های دولتی و خصوصی طالقان


مناسب سازی ورودی های ساختمان های دولتی و خصوصی، خیابان ها، معابر و امکان عمومی سطح شهر برای تسهیل تردد معلولین، - سالمندان و جانبازان ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی هاتفی عصر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان طالقان که با حضور اعضا این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر برنامه ریزی مدیران دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات و بهره مندی از نظر کارشناسان بهزیستی، نظام مهندسی و شهرداری را مهم ارزیابی و اظهار کرد: نظارت بر صدور پروانه ها در ساخت منازل مسکونی و مناسب سازی حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: مناسب سازی ورودی های ساختمان های دولتی و خصوصی، خیابان ها، معابر و امکان عمومی سطح شهر، از جمله مراکز تفریحی، ورزشی، آموزشی، بانک ها، مبلمان شهری و ایستگاه های خدمات شهری برای تسهیل تردد معلولین، سالمندان و جانبازان و فرهنگ سازی با نصب بنر و کلیپ های آموزشی را جمله اقدامات مهمی است که باید صورت گیرد.

لازم به ذکر است از موارد مطروحه اعلام آمادگی شبکه بهداشت و درمان برای انعقاد تفاهم نامه به منظور اعزام تیم پزشکی در راستای ارائه خدمات به معلولین و سالمندان بیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مناسب سازی ورودی های ساختمان های دولتی و خصوصی طالقان

لزوم مناسب سازی ورودی های ساختمان های دولتی و خصوصی طالقان