مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-29سياسي

22درصد جامعه کارگری درگیر موادمخدر هستند


در همایش ویژه ای به میزبانی پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ابعاد و ظرفیت های مختلف در زمینه مقابله با قاچاق مواد مخدر و اثرات آن بر جامعه کارگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

-   کامرانی: باید تجهیزات بیشتری در اختیار یگان های مبارزه با مواد مخدر قرار داده شود احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم عنوان داشت: 35 درصد تولید ناخالص داخلی افغانستان مواد مخدر  است که به تنهایی 90 درصد تریاک جهان را تولید می کند و جمهوری اسلامی ایران بدلیل قرارگیری در مجاورت و همسایگی با این کشور در زمینه مقابله با ترانزیت مواد مخدر، هزینه جانی و مادی فراوانی نیز داده است.

  وی تأکید کرد: ما برای مقابله با قاچاق مواد مخدر هزینه هایی می دهیم که بخشی از آن را باید جامعه جهانی پرداخت کند و باید دنبال آن باشیم تا دیگر کشورها نیز به نقش خویش در این زمینه بپردازند.

کامرانی تأکید کرد: باید از سازمان های بین المللی برای پیشگیری کمک بگیریم و بعضی از قوانینی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر، بازدارندگی لازم ندارند را اصلاح و بروز رسانی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با بیان این که یگان های مبارزه با مواد مخدر نیز باید مجهز شوند، افزود: بخشی از مواد مخدر از مسیر دریا وارد کشور می شود که باید در این زمینه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22درصد جامعه کارگری درگیر موادمخدر هستند

22درصد جامعه کارگری درگیر موادمخدر هستند