مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:262023-07-16اقتصادي

15 هزار هکتار زمین در شهر های جدید برای ساخت مسکن تامین شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا جعفری گفت: بر اساس درخواست متقاضیان و میزان آورده آنها، پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر های جدید تعریف و آغاز می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر برای 200 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهر های جدید تعریف پروژه شده و این 200 هزار واحد در دستورکار و اقدام است.

وی اظهار کرد: شرکت عمران شهر های جدید با توجه به آورده متقاضیان باید برای 30 هزار متقاضی جدید که معادل 30 هزار واحد مسکونی نهضت ملی است تعریف پروژه را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید با توضیح اینکه 30 هزار واحد جدید در مناطقی از شهر های جدید اعلام نیاز شده که کسری زمین وجود دارد و شامل شهر های اصلی است، افزود: تا پایان سال کسری زمین در شهر های اصلی تعیین تکلیف می شود.

جعفری ادامه داد: در تلاش هستیم تا در 6 شهر اصلی هشتگرد، پرند، صدرا، بهارستان، سهند، گلبهار اراضی موردنیاز با توجه به نیاز متقاضیان برای مسکن تامین شود.

وی گفت: با توجه به آنکه سیاست واگذاری زمین به افراد برای احداث یک طبقه حیاط دار تدریجی و معیشت محور در دستور کار قرار دارد، در بسیاری از شهر هایی که زمین موجود است این فرصت وجود دارد تا بتوانیم تحویل زمین خانه های یک طبقه حیاط دار را در برنامه قرار بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار هکتار زمین در شهر های جدید برای ساخت مسکن تامین شده است

15 هزار هکتار زمین در شهر های جدید برای ساخت مسکن تامین شده است