مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-28سياسي

اولین همایش استانی بهره وری در دانشگاه گلستان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این همایش علیرضا خواجه شاهکوهی، رییس دانشگاه گلستان ضمن خیر مقدم به میهمانان با بیان اهمیت موضوع بهره وری در توسعه استان و کشور بر پشتیبانی علمی، - همایش بهره وری استان گلستان با حضور نمایندگان بهره وری دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی این استان در تالار استاد شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این همایش علیرضا خواجه شاهکوهی، رییس دانشگاه گلستان ضمن خیر مقدم به میهمانان با بیان اهمیت موضوع بهره وری در توسعه استان و کشور بر پشتیبانی علمی، دانشی و تخصصی دانشگاه گلستان از جریان بهره وری استان تاکید کرد.

خواجه شاهکوهی این همایش را به عنوان شروع کار علمی و آموزشی برشمرد تا در ادامه با تشکیل کمیته ها و کارگاه های تخصصی و نشست های متعدد علمی در حوزه مباحث بهره وری در توسعه و گسترش میزان بهره وری استان سهم بسزایی داشته باشد.

رییس دانشگاه گلستان افزود: در حوزه دولتی بهره وری یک موضوع فکری شناخته می شود که مختص مباحث اقتصادی نیست، بلکه بهره وری یک دیدگاه فکری، اجتماعی و فرهنگی در کنار دیدگاه اقتصادی می باشد.

به عبارتی بهره وری یعنی هوشمندانه کارکردن و طرز تفکری برای پیشرفت و هر آنچه برای بهبود وجود دارد و این نشان دهنده گس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش استانی بهره وری در دانشگاه گلستان برگزار شد

اولین همایش استانی بهره وری در دانشگاه گلستان برگزار شد